30 Lat Piękna

"30 Years of Beauty"

To właśnie ten slogan doskonale podsumowuje historię oraz osiągnięcia firmy Alter Ego Italy czyli największej marki AGF88 - włoskiej grupy przemysłowej, która działa na rynku kosmetyków od ponad 70 lat.  AGF88 to jeden z wiodących producentów profesjonalnych kosmetyków do pielęgnacji zarówno włosów jak i skóry.

"Po raz pierwszy wpadłem na pomysł wypuszczenia na rynek marki ekskluzywnych i profesjonalnych produktów w 1988 r." -  wspomina Federico Pegorin, "w tamtym czasie nie wyobrażaliśmy sobie tak szybkiego i dużego wzrostu; wzrost w tym roku pozwolił nam z sukcesem świętować 30-lecie marki godnej konkurowania i zdobycia popularności na arenie międzynarodowej z nowoczesnym, wyrafinowanym i prestiżowym wizerunkiem ".

Od 27 do 30 maja firma Alter Ego Italy gościła klientów, dystrybutorów i salony z całego świata na ekskluzywnym wydarzeniu odbywającym się na cudownej wyspie – Malcie. Podczas tych trzech intensywnych dni goście mieli przyjemność uczestniczyć w wielu ciekawych szkoleniach, aby uczcić ewolucję marki. Historia marki, oparta jest na tradycji i wartościach przekazywanych z pokolenia na pokolenie, takich jak pasja do jakości, dbałość o szczegóły oraz miłość do piękna. Te trzy najważniejsze filary, kierowały wszystkimi działaniami podczas pierwszej Międzynarodowej Konferencji Alter Ego Italy. Głównym celem było zaszczepienie czytelnej wizji marki na nadchodzące lata: pragnienia kontynuacji nauki, dobrego wykorzystania dziedzictwa, zrozumienia teraźniejszości ale też przewidywania przyszłości oraz stworzenia długotrwałych więzi.

Podczas tego niesamowicie ważnego wydarzenia zaprezentowano nową linie kosmetyków: URBAN PROOF EXPERIENCE COLLECTION do codziennej detoksykacji włosów i skóry głowy, by przeciwdziałać dostającym się do wnętrza włosa zanieczyszczeniom. Alter Ego Italy zapowiedziało również nową serię zabiegów, które pojawią się przyszłej jesieni. Podczas pobytu na Malcie, goście uczestniczyli w spotkaniach biznesowych oraz szkoleniach dotyczących emocji w komunikacji oraz zaangażowania w realizację celów.  Szkolenia o tej tematyce poprowadził Luigi Mazzola, wyjątkowy trener wzbogacony o wieloletnie doświadczenie w Scuderia Ferrari (początkowo jako kierownik techniczny, później jako kierownik zespołu testowego). Stwarzając związek między swoim doświadczeniem w Formule 1, a salonami fryzjerskimi z dnia na dzień, Mazzola był w stanie zaangażować i zmotywować całą publiczność. Alessandro Bertinetto - Salon Coach oraz Vittorio Masciarelli - specjalista ds. mody i urody, skupili się na znaczeniu działalności doradczej w salonie, która została określona jako "wartość dodana", dzięki której można zrozumieć rzeczywiste potrzeby klientów i nawiązać długotrwałe relacje i zaufanie.

Punktem kulminacyjnym imprezy był pokaz fryzjerski, który odbył się w historycznym, bogatym w tradycje i legendy teatrze "Sacra Infermeria". Podczas pokazu Leonardo Rizzo, dyrektor kreatywny Alter Ego Italy oraz styliści z Team Akademìa stworzyli unikalne i niesamowite fryzury.

Nicoletta Peruzzo, globalny dyrektor ds. marki , wielokrotnie dziękowała firmie oraz wszystkim partnerom, podkreślając wagę ducha zespołu: "Poczucie przynależności jest podstawą współpracy, wzajemnego zaufania, wzrostu i pasji do tego, co robimy.  Wraz z moimi współpracownikami jesteśmy zaszczyceni, że możemy reprezentować naszą firmę poprzez markę Alter Ego we Włoszech. Jak uczył nas Luigi Mazzola, zwycięska maszyna jest przede wszystkim stworzona z ludzi, a możliwość podzielenia się tym ważnym osiągnięciem z klientami i współpracownikami jest dowodem na to, że wspólnie możemy stawiać czoła wyzwaniom i ambitnym projektom, a naszym celem jest nasz wspólny rozwój ".

30 lat marki Alter Ego Italy to ważny moment w historii firmy oraz podstawa do tworzenia nowych projektów.